29. huhtikuuta 2013

FIILIS ON IHAN PIRUN JEES

maanantai, erittäi väsyny sellanen. mä yritin ymmärtää matikkaa, mä yritin pysyä hereillä ja tsempata lauseenvastikkeiden kanssa. mä koitin kestää jotain karseeta esihistoriallista paskaiskelmää (ja fyi vaan, iskelmä tulee sanasta iskusävelmä!), tuskallista mut selvisin! mä kirjaimellisesti paardittelin duunissa loma mielessä. vielä huominen koulupäivä ja sit mä saan mennä tyhjentää mun tiliä. materialismionnellisuus on helvetin hieno asia, mikään ei voita uusia converseja tai sitä ku tietää jo illalla, mitä aikoo huomenna laittaa päälle. nyt mä en kyllä tiedä. mut koska mulla on huomenna sovmorgon mä päätin äsken käydä pistääs saunan lämpeemään, mä salee nukahdan sinne. mulla iski äsken hirvee kouluinspiraatio, ja seuraavaks aattelin alkaa tehä noita läksyjä (oon juonu vissii pari es liikaa ku kouluhommatki on hyvää energiantuhlausta), pakko tsemppaa vähä, että joskus saisin sen ruman lippiksen päähän ja kävellä hoviskalla skumppapullo kainalos, et saisin tappaa mun rikkinäiset jalat korkkareissa ja heruttaa mun futaripohkeita koko kansakunnalle. okei, nyt ku sanoin tekeväni koulujuttuja, jätän ne luultavasti tekemättä. ajatus on tärkein, näin mä oon kuullu sanottavan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti