23. toukokuuta 2013

mun kesäloma häämöttää kolmen kokeen päässä, ja periaatteessa voisin sanoo jo lomailevani. mä en jaksa stressiä ottaa kokeista, menee miten menee mut toivottavasti läpi. pääsin yhteiskuntaopista läpi vaikka olin varma, et kirjotin konseptillisen paskaa.
 mulla on vieläki ristiriitaset meiningit, mut koitan vaa kelailla positiivisesti ja elää täs just nyt. mä kamppailen mun rutiininomaista tarvetta vastaan, ja koitan olla heittämättä tätä tukkaa paskanutturalle, nyt ku se kerranki on suora ja takuton. mä oon nauranu parin päivän sisällä mun massun kipeeks, nauranu niinkauan, et silmistä tulee vettä. ehkä säälittävin naurunaihe on ollu tää romanian euroviisubiisi... en ees tiedä kuuluisko se ottaa jotenki tosissaan. mä en osaa, mut en kai mä oikeen mitään muutakaan osaa tosissani ottaa.
  mun iho alkaa pikkuhiljaa keräillä itteensä vähän väriä, ja ehkä kohta en enää maastoudu yhtähyvin mun valkoseen seinään. mun nenä ja posket on taas alkanu täyttyä pisamista, joka tarkottaa sitä, että kesä on täällä. se tuli varmaan kaikille yllätyksenä... mulla on kolme jaksoo lukiota näillä näkymin jäljellä, ihan hulluu. justhan mä vasta alotin? okei, ehkä kuitenki musta tuntuu, että mä oon istunu lukiossa jo iät ja ajat, ehkä olis aika hommata se ruma lätsä ja kompuroida korkokengissä kaikkien edessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti