19. heinäkuuta 2013


mun uus rakkaustakki ja rakkauspipo carlingsista
 
oon materialismionnellinen, ollu jo pari päivää. piipahdin carlingsissa ja näin ton täydellisyyttä hipovan takin alerekissä. en mä voinu mitää muuta ku hymyillä ja tonkia viimeset setelit lompakosta. mä oon jo jonkuaikaa halunnu armeija-kuvioista takkia ja nyt mä omistan sellasen. hintaa ei alen jälkeen jääny ku pikkasen reilu viiskybää ja nyt mä melkein veinailenkin jo syksyä, et saan törkättyä ton takin kans jonku kivan neuleen (joita oon hamstraillu täs nyt koko vuoden kaappiin...) ja ison kaulahuivin, tunkee takkujen päälle pipon ja sitoo converset jalkoihin. mä oon täydessä syksyvalmiudessa!
 
JOS HALUTTE PYSYY PAREMMIN MESSISSÄ MEIKÄN ELÄMÄSSÄ NII INSTAGRAM PÄIVITTYY TURHANKI USEIN; EMMAKIVISTO
 

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva toi takki, sopii hyvin sulle! Koska postaas kamera-kuvilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi oli oikee rakkaus ensisilmäyksellä :-D muokkailen täs just noita kuvia samalla ku katon pll ja koitan tehä töitä, et eiköhän se tässä tän päivän aikana tuu!

      Poista