26. elokuuta 2013

but the promises were broken before they were even made


 hienosti sanottuna kolleega käski mun kuunnella ton biisin ja voi kyllä, nyt oon replayannu sitä viimesen vuorokauden. täyttä rakkautta. oon kuvannu pikkujuttuja mun lukaalista ja toivonu, että mulla olis pöytä missä datailla. nää eksoottiset lattiatason asennot alkaa tuntuu vähä epämukavilta. mä oon autoton ja musta kävely paikasta A paikkaan B tuntuu ylitsepääsemättömän vaikeelta, nytkun pinkkiunelmakin tosiaan on jollain kusipäällä "lainassa". hiton pellet jättäkää mun pyörä rauhaan :(
mä oon rakastunu taas ruutupaitoihin ja mua ehkä kaduttaa nyt se, että joskus kun luulin päässeni flanu-vaiheen yli heivasin ne kaikki jonnekkin teille tuntemattomille. No, ainakin mulla on hyvä syy lähtee shoppailemaa :D´mä oon ihmetelly tänään taas mun tukan kasvua ja tehny kuolemaa tylsyydessä töissä. oon muistanut miks rakastan james bluntin biisejä ja sitä sen aksenttia, sitä sen söpöä R-kirjainta kun se laulaa i really want you:tä. miten noi sanat edes pitäis taivuttaa suomeks? en tiedä, ja äikkähän mulla oli 10. mut onneks mulla on nyt aikaa vaimoilla ja alottaa leikki tiskiharjan ja fairyn kans, jes!!! tätä mä olen odottanut kokopäivän

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti