16. syyskuuta 2013

you can't have a rainbow without a little rain



1.♥  2.taikamaailma
1 syksy on täällä, ainoo vaateyhdistelmä millä tuntuu selviivänsä hypotermiatta iltasin on lämmin neule ja paksu takki. 2. tein itestäni entistä albiinomman ja värjäsin hiukset mustaks
oltiin jasminin kans ykspäivä piknikillä, joka kesti ehkä 20minuuttia. oli ihan pirun kylmä
uutta ja vanhaa emmaa
1 h&m-collarit + rentotoppi on mun nykyinen everyday-asu. 2. ♥
1 baarilookkia kesältä 2. yölliset duunivuorot ja väsyny meininki
sunnuntai meni koomaillessa valvottua yötä äitin luona.
uus tukkajuttu (jumalauta toi tekee mun hiuksista sileet!) ja uudet naamamössöt. aattelin monien kehujen jälkee ostaa itekkin tota CC:tä, ja tähän mennes oon ollu ihan tyytyväinen! nappasin ton tosiaan citarin aleista mukaan.
lisää uusia juttuja, ja ilmeetön mä. tai no, meikän leuka.
tein pitkästä aikaa letin ja se ilmeisesti hymyilytti
ootd ja ahkera historianopiskelija hanna
onnellinen ja ristiriitanen emma.
päivän paras hetki, päikkärien jälkeinen kahvi ja rööki. toi yhdistelmä rupee menee jo es:n edelle.
takkutukkafiilistelyy ja yllärivaatteet.
vapaapäivänä töis, tästä on tulos kai joku tapa, tai sit mulla on vaan ihan mielettömän tylsä elämä
... kävin äitin luona taas moikkaamassa mun vauvaa♥
iltavaasa ja aamuvaasa.
 
siirsin kännykästä äsken isonkasan kuvia koneelle ja tässä nyt olis muutama. kameraan oon saanu otettua jonkuverran jonkulaisia kuvia, ja ajattelin totetuttaa tässä pian toivepostauksen siitä, mitä mä naamani ja tukkaani oikeen sörkin. kun mä keräilin mun hiusmössöjä ympäri kämppää yhteenkasaan, tajusin, että mulla on ihan vitusti erilaisia aineita - ja oikeestaan kusettamatta 90prossaa niistä vielä käýtänki ihan päivittäin... mulla menee varmaan loppu elinikä sen postauksen kasaamisessa, mut YOLO. multa on kans kyselty meikkijuttuja, ja nytkun oon päättäny löytää mun iholle ne täydelliset tuotteet niin voisin kai mä niistäkin nyt sitte jotain väsätä, vaikka vasta kesällä sellasenkin tein.
 
nyt mä laitan salkkarit pyörimään ja meen flunssani kans löhöilemään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti