10. kesäkuuta 2013

voittajan on helppo hymyillä

 
tänää on ollu iha hullu päivä. mä tosiaan tarkotan hullua ku sanon että hullu. oon krebaillu kokovuoden edestä duunissa. ehkä tähän on syynä liiallinen energiajuoma tai sit ihan vaan jäätävä koomaväsymys jonka jonku sortin koulutus aiheutti melkein 12h duunipäivän kans... ne joiden fbkamu mä oon niin ehkä voi huomata, ettei kyl ainakaa ollu iha rauhallisin meininki.
duunin jälkee hengailee johki päin vaasaa ja tuhlaa rahat pelikoneesee. oon iha överiaikasin nyt himas, eikä mul oo mitää hajuu mitä mä tekisin. luultavasti katon lisää keppiheppa-videoja ja linkkailen niitä noran seinälle, tai sit vaan tyydyn mätänemään pimeeseen huoneeseen. en tiiä, sen näkee sitte. mul on hyvä fiilis, mut en jaksa hehkuttaa tätä kesän tuomaa vapautta ja blabla, kaikki tekee sitä. kaikki tietää et kesäl on kivaa. mul ainaki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti