6. heinäkuuta 2013

:-D


 


pahottelen siitä, et kuvat on eripäin ja paskalaatusia ja kaikkea, mut yolo. eilinen päivä oli semi mysteerinen, hengailtiin hannan kanssa sohvalla fiilistellen soundtrackeja ja vanhoi balladeja, juteltiin sellasista asioista, joista kukaan muu ku hanna ei jaksa jauhaa mun kans. noi on noita hetkiä ku ihan oikeesti avaa hetkeks silmät. me ollaan täällä kaikki samanlaisia paskiaisia, mut that's ok. yöllä venaillessa sankaria himaan mä kelailin lisää mun ja vaimon juttutuokioita, mun on pakko todeta, et en mä tiiä mitä mä tekisin ilman hannaa. (<3 p=""> tänään ku tää ikuisuudelta tuntuva duunipäivä loppuu, haen himasta koneen ja kameran ja muuta ylimäärästä paskaa. viimeyö oli hassu, seuraava pitäis nukkua.
 mul on pää ihan jumis, mä oon jossai väsyneisyyden multihuipentumassa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti