24. lokakuuta 2013

FOREVER HAS NO MEANING WHEN YOU'RE LIVING IN THE MOMENT

 normaalit sunnuntain alotukset; auringon nousun fiilistely duunissa / lapin prinsessa tuli käymää
 [x]iphone laatu... / tärkeitä hommia töissä, skinssin kyttäilyä
 jonkun onnellisen päivän selfietä / onnellisuus on se, kun pääsee duunista kotiin
 piti lähtee krebailee, mut päädyinkin päivystykseen poikkiksen kans, ei ollu kivaa. / ilosena menossa äitin kans hallille
 duunimaisemia / partsimaisemia
 lisää kotiinmeno-meininkejä
 fleda kasvaa / heitettiin veljen kaa leffaherkut vähän överiks...
 tärkeitä hommia....
 koti / hymy
 duunissa ... ig:stä selvis hyvin tiistain tunnelmat! tageina voimasanoja ja rumaa kielenkäyttöä
 yläkertamaisemia part500
 
 
musta on ilmiselvästi tullu auringon & omannaaman kuvaaja, i see. duuniaduunia ja syyslomaki hurahti ohi ihan silmissä. emmä oikein tiedä mitä taas sanois, vai sanoisko mitään? ehkä hiljasuus olis parempaa ajoittain, mut ei sitä aina jaksais kuitenkaan hiljaa olla.
mä oon tehny lenkkiä koirien kanssa ja käyny äitin kanssa hallilla, tuijottanu isonmäärän tunteja mitä turhimpia ohjelmia ja leffoja. mä oon pessy loputtoman määrän pyykkiä ja siivonnu liian isoa kotia. musta tuntuu että hengailen rätti kädessä jokapäivä ja silti aina sais siivota. nyt mua odottaa taas isokasa koulujuttuja, sisältäen mm. kokonaisen kirjan ruotsin tehtäviä ja vinopino yhteiskuntaoppia. miks mun pitää jaksaa olla ahkera koululainen? emmä jaksakkaan. ehkä mä vaan painan PLAY-nappulaa ja alan tuijottaa uusinta PLL-jaksoa, tai painun päikkäreille. nyt kun sataa mun ei tartte tehdä kai mitään järkevää? ehkä tiskit tiskaantuu itsestään ( tai sit lahjon poikkiksen heilumaan tiskiharjan kanssa...) ja noi tehtävät täydentyy ilman et mun tarttee edes avata kirjaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti