14. marraskuuta 2013

SUMMER 2013

  hengailin paljon kavereiden kans, oikeestaan kokoajan.
 fiilistelin auringonlaskua, ja ekoja lämpimiä iltoja, kun ei enää tarvinnut raahata takkia mukana
 kävin iltasin ottamassa laivan vastaan, ihailin samalla maailmaa
 oltiin kavereiden kanssa teineilemässä hoviskalla.
 viimesinä koulupäivinä istuttiin junassa ja kierrettiin helsinkiä
 otin miljoonia kuvia koirista
 tein asioita, joista tulin onnelliseks. asioita, jotka sai mut hymyilemään
 kävin siskon kanssa uumajassa, nauroin enemmän kuin ikinä
 käytin paljon tota paitaa, sopivan lämmin viileämpiin iltoihin ja öihin, jotka mä vietin ulkona kavereiden kanssa.
 kävin hannan kanssa kahvilla, ihan liian harvoin.
 sekoilin malinin kanssa ihan urakalla
 kiertelin ympäri vaasaa kuvailemassa graffiteja
 ihan kesän viime hetkinä mä muutin virallisesti pois kotoa
 eka kakskerroksinen asunto, missä meikä asustelee!
ja ehdottomasti kesän paras asia...
 
 
 
mä olen luullut, etten oo tehnyt kesällä oikeastaan mitään. siltä se silloinkin tuntu, päivät töissä ja yöt kavereiden kanssa. join enemmän ES kuin ikinä. musta tuntui, että aikaa ei ollut millekkään muulle kuin töille, ja vapaapäivät meni oikeastaan joko humalassa tai nukkuessa. koko kesä meni tosi nopeasti ja tapahtui niin paljon, mitä en osannut odottaa. mä tutustuin niin moneen uuteen ihmiseen, mä olin kai niin elossa, kun ihminen vaan voi olla. mä en tiedä, mutta mä en osannut muutakuin hymyillä. mä en halunnut tuhlata aikaa nukkumiseen, mä tahdoin nauttia joka hetkestä. mä sekotin unirytmini jo loman ekoina päivinä. mä en käyttänyt kertaakaan shortseja, en käynyt mökeillä enkä hommannut hillitöntä rusketusta. oikeestaan, taisin olla melkein kalpeempi kuin nyt. mä en tehnyt mitään mitä mä olin suunnitellut tekeväni. mä elin hetkessä ja hoin YOLO:a joka asiaan. se kannatti, mä tein valintoja joita en olis tehnyt, jos olisin ruvennut nahistelemaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti