20. joulukuuta 2013

 

extra-tunnit duunia ihan vaan hyvin vuoksi, äitin luona makoilua ja kotona makoilua. kipeenä oleminen on ihan sairaan tylsää, thanx god it's friday ja mä oon taas terve. tänään vietellään duunipaikan pikkujouluja, siskon synttäreitä ja muuten vaan hyvää päivää. kameraan oon saanut keräiltyä matskua, mutta ne saa venattua. mulla on ollut tässä jo aika kauan projektina poikaystävälle joululahja, vähän erilaista mihin se luultavasti on tottunut. sen väsäämiseen on kuluttunat monta tuntia ja vieläkin se on puolitiessä, mut deadline on onneks vasta sunnuntaina... huhuh.
 mä oon ollut tälläviikolla koulusta poissa, ja rästiin jääneet jutut kelasin väsätä ennen loppiaista (eli viimesenä iltana otsahiessä aherran ruotsin parissa, jes...) nelisen viikkoa tosiaan koulua jäljellä ja mä jään lukulomalle, joka tuskin lukemisesta tulee koostumaan, vaikka ehkä pitäis.
 mulla alkaa taas olla jo kiire, mut en silti jaksa lisätä tempoa tähän mun toimintaan.
 joululomasta nappasin duunista kans viikonverran lomaa, ja mä odotan sitä enemmän kuin innolla, vaikka mulla ehkä maailman iisein duuni onkin. ihana viikonverran vaan makoilla ja nukkua tasan niin pitkään kun mä itte jaksan, valvoa myöhään ilman seuraavan aamun väsymystä, ei tarvi vilkuilla kelloa kokoajan, että koska duunivuoro alkaa. tätä mä oon oottanut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti