10. joulukuuta 2013

TODAY I'M FINE

tiistai, taas. viikot vaan vierii eteenpäin ja vuosikin lähenee loppuaan. huhhuh! no, tää vuosi on ollu hyvä vuosi ja tuntuu että tammikuusta ei edes oo kauaa. mä oon tänään ollut ahkerasti koulussa ja tehnyt läksyjä, siivoillut yläkertaa ja ostanut muutaman uuden paidan. käytiin hanskin kans pyörähtämäs kaupungissa ja muutama perusjuttu jotenkin vaan tarttui käteen, vaikka mä oonkin nyt yrittäny olla kauheen säästeliäs :D... no, joulu on tulossa ja kai sitä pitää ittensäkin palkita hyvästä vuodesta. ja ne paidat oli sitäpaitsi alessa, eikö se nyt riitä hyväks selitykseksi ostaa jo valmiiks täyteen vaatekaappiin muutama rätti lisää?
 pikkusista asioista ilostumista ja pikkusista asioista ärsyyntymistä, sellasta se elämä on. mun täytyis vielä parit yo-vihon tehtävät jaksaa vääntää ajatuksella ja sen jälkeen tän päivän osalta saa heittää aivot narikkaan. mä oon fiilistellyt (taas) mun fledan kasvua ja nyt kun en oo syöny biotiiniakaan ikuisuuteen niin silti tää rehu on ottanut kasvuspurtin (jesjesjes!). mulla on myös naaman kanssa projekti menossa, koska musta tuli tällänen tyttömäinen tyttö?
 nyt mä kuuntelen vielä parit biisiä waetfordin poikaa (so in love) ja sen jälkeen teen vaimojuttuja, tosi fun.
 hyvät tiistait kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti